1403-04-04 10:17
205
0
90462
معاون هماهنگ‌کننده سازمان بسیج مستضعفین:

حضور مردم در انتخابات معنادار خواهد بود

معاون هماهنگ‌کننده سازمان بسیج مستضعفین گفت: برای چه ملت ایران باید از صندوق قهر کند امروز این انقلاب متعلق به مردم است و حضور ما در این انتخابات معنادار خواهد بود.

به گزارش خبرنگار گروه سیاسی پایگاه خبری تحلیلی «گلستان ما»، سردار حسین معروفی صبح امروز در همایش روشنگری مشارکت حداکثری در جمع علمای اهل سنن استان گلستان اظهار کرد: وشنگری مشارکت حداکثری در جمع علمای اهل سنن استان گلستان اظهار کرد: ملت بزرگ ایران ملتی هوشمند است، در بدو پیروزی انقلاب اسلامی و سرنگونی نظام ستم‌شاهی همه ملت ایران و  گروه‌های سیاسی در مبارزه و از بین بردن رژیم دست‌نشانده پهلوی نقش داشتند و امام خود را همراهی کردند.

معاون هماهنگ‌کننده سازمان بسیج مستضعفین ادامه داد: نگاه ملت ایران در انقلاب اسلامی نه سیاسی بود و نه قومیتی و با این نگاه و با فرمان امام(ره) ۱۲ فروردین را رقم زدند و نظام مقدس جمهوری اسلامی را تثبیت کردند.

معروفی به هشت سال دفاع مقدس اشاره کرد و گفت: در دوران دفاع مقدس نیز کرد، لر و فارس و غیره در برابر دشمن ایستادند و در مقابله با داعش نیز اینگونه بود و در جنگ نابرابری که همه اشرار عالم حضور داشتند.

وی افزود: ملت ایران در دفاع مقدس نقش‌آفرین بودند و آن نصرت بزرگ را به وجود آوردند که در این استان شاهد ۶۰۰ شهید اهل تسنن هستیم.

معاون هماهنگ‌کننده سازمان بسیج مستضعفین تاکید کرد: این نظام و مردم بزرگترین قربانی سلاح کشتار جمعی است و رهبر این انقلاب استفاده از چنین سلاحی را حرام اعلام کرده است ولی چه شد که امروز دانشمندان ما که به دنبال دست‌یابی انرژی هسته‌ای صلح‌آمیزی بودند ترور شدند.

معروفی به توطئه‌های دشمن و اغتشاشات سال ۸۸ اشاره کرد و گفت: ملت ایران در ۹ دی بساط فتنه را برچیدند و در سال ۹۸ و ۱۴۰۰ نیز راه خود را از اغتشاشگران جدا کرد.

وی افزود: امروز هر کسی می‌خواهد ملت ایران را بشناسد به حاج قاسم می‌شناسد ولی این چنین شخصیتی مورد ترور آمریکایی‌ها قرار می‌گیرد.

معاون هماهنگ‌کننده سازمان بسیج مستضعفین ابراز داشت: ۳۸ سال در استان‌هایی هستم که اهل تسنن حضور دارند و خدمت کردم چه کسی گفته اهل تسنن دوست‌دار اهل‌بیت(ع) نیست و اهل سنت گلستان محب اهل‌بیت(ع) هستند.

معرفی بابیان اینکه اربعین افتخار مسلمانان است، افزود: دشمن می‌خواست اخلال در حرکت بزرگ اربعین ایجاد کند ولی حماسه ماندگاری را شاهد هستیم و دشمن می‌خواستند که ۲۲ بهمن برگزار نشود ولی بهمن تماشایی شد و در ۱۱ اسفند نیز مردم به رسانه‌های غرب نه گفتند و حضور پرشور در انتخابات داشتند.

وی با اشاره به شهات شهید رئیسی یادآور شد: در تشییع شهید رئیسی ملت ایران بیش از ۱۲ میلیون حضور یافتند و دشمنان ما بدانند ملت ایران از هر قوم و مذهب زمانی که منافع ملی و اعتقادات آنها در خطر باشد دور یک میز می‌نشینند و از انقلای اسلامی دفاع می‌کنند.

معاون هماهنگ‌کننده سازمان بسیج مستضعفین یادآور شد: امروز در پیچ تاریخی مهمی قرار داریم و امروز جمهوری اسلامی دست برتر در منطقه و دنیا دارد و خروجی وعده صادق را بعدها خواهیم درک کرد چه برکاتی برای جمهوری اسلامی ایران دارد.

معروفی بیان کرد: در این انتخابات باید حضور هوشمندانه داشته باشیم، برای چه ملت ایران باید از صندوق قهر کند امروز این انقلاب متعلق به مردم است و امروز آبروی ملت ایران ابروی شیعه و سنی، کرد و ترکمن و غیره است.

وی افزود: باید دست جوانان و فرزندان خود را بگیریم و نباید اجازه دهیم ذائقه دشمن تفکر جوانان ما را تغییر دهد و حضور در انتخابات دشمن را ناامید خواهد کرد.

انتهای خبر

نظرات

دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری گلستان ما در وب سایت منتشر خواهد شد

پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد

© کپی بخش یا کل هر کدام از مطالب گلستان ما با ذکر منبع امکان پذیر است.